Rulam iar filmul: depresie?

de nemuritoarea

www

Drama. Mai stii altceva inafara de drama?
Stii foarte bine ca tot ceea ce ai reusit sa traiesti intr-o saptamana, departe de casa, adopastita de mireasma muntilor si al fumului de tigara strans involuntar intr-un balcon, nu vei mai trai. A fost una dintre cele mai generoase sanse ale tale.
Stii foarte bine ca n-o sa-l mai vezi pe Dairis niciodata, doar o sa te uiti inapoi, incercand sa pui trecutul cap la cap, si sa-l reasamblezi. Dar el nu mai e.. A plecat acolo-n lumea sa de sus, si te-a lasat sa-l visezi.
Si-ti promit, cu lacrimi in ochi, a nu-stiu-cata oara, c-o sa te revad. O sa te caut, si-n capatul celalalt al lumii, o sa-ti caut prezenta fizica. Caci spiritual, imi vei fii de-a pururea alaturi.
Am ajuns in momentul in care imi sunt indiferenti cei 2000 de kilometrii care ne despart, si-am sa sparg peretii dementii, si-am sa-mi pisez toata nostalgia, sa-mi tina de foame!
Nu, nu-mi pot permite sa fie sfarsitul..

