Revino-ti!

de nemuritoarea

Si spun cu mana pe inima, caci daca nu mi s-ar fi intamplat, n-as fi crezut, ca epistolele au dreptate in mare parte. Acum ceva timp, ma intorceam acasa, si ridic privirea, izbindu-ma el. Era scos din tablourile mintii mele, era… de necrezut. Nu am idee care-i este numele, nici macar inca o data  sa-l vad n-am apucat.. e coplesitor, ma jur.
Am incercat sa elimin din traiul meu stingher, barfele fara rost, picanteriile care-mi induceau depresii. Mhm, poate am alunecat in brate nepotrivite, am plans, am intrat in panica, inca am cicatrici si vanatai, am crezut din nou in persoane pe care am zis de zeci de sute de mii de ori, ca am sa le las sa plece..
O sa ma ierti? Iti promit c-o sa revin la statul meu revolutionar de scorpie, si-o sa fac vietile calvare, si-o sa ma duc iar acolo.. acolo unde e frig
E bezna, si sunt soapte sapate adanc in maduva, copci prinse adanc in meningele neanutului. E prea mult uneori..
Realizez pe zi ce trece, ca nu pot trai fara cafeaua semi-amara si fara tine.

